the-journey

שיטת המסע

שיטת המסע

שיטת המסע היא כלי טיפולי נהדר המאפשר להוציא לאור את החירות והאהבה הטמונה בתוכנו. את השיטה פיתחה ברנדון בייס, מורה למודעות ולריפוי הוליסטי ומחברת הספר "המסע". השיטה מיושמת בעשרות מדינות ברחבי העולם, כולל בישראל ומאפשרת להתמודד עם בעיות שונות – פיזיולוגיות ונפשיות.

המסע מעניק כלים ייחודיים בשיטת ריפוי בטוחה המאפשרת למטופל להתמודד בצורה אפקטיבית עם שורש סיבת הבעיה, וכך להתמודד עם נושאים שלא נפתרו בדרכי ריפוי שונות. בתהליך נעבוד על המודעות העמוקה, נחשוף את האמת הטמונה בלבכם ונעורר את חוכמתו של הגוף האנושי.

התהליך מסייע למטופלים להבחין בדפוסי ההתנהגות וחשיבה המנהלים את חיינו, כאלה שלא היינו מודעים להם לפני וגורמים לנו לתסכול. לעיתים דפוסי החשיבה פותחו עם השנים כתוצאה מחוויות חיוביות או שליליות, ואת זה אנו משנים כדי להגיע לשחררו נפשי שיאפשר לנו להגיע לשלווה ואהבה עצמית.

למי השיטה מתאימה?

השיטה מתאימה לילדים, ולמבוגרים, ומיועדת לטיפול ברגשות לא פתורים. המסע מזמין אתכם לטפל בעומק הנפש ולהשתחרר מאמונות שליליות, לשפר את הביטחון העצמי, לסלק פחדים, סילוק של חסימות, תיקון של התנהגויות לא בריאות, שחרור ממחלות ומכאובים פיזיים.

שיטת "המסע" מתאימה לילדים בגילאים שונים ויכולה לסייע להם באתגרים שונים בחייהם. ניתן לעבוד על הפרעות קשב וריכוז, אתגרים פיזיים, בעיות התנהגות, חוסר ביטחון עצמי, בעיות חברתיות, קשיי התבטאות ועוד.

הנכם מוזמנים באהבה לקליניקה ולקבל לסביבה תומכת ומעצימה באופן אישי, רגיש, חם ותומך.

לתיאום טיפול ופרטים נוספים>>>

בלוג בוורדפרס.קום.